Ratownik Medyczny
4 Wojskowy Szpital Kliniczny SP ZOZ we Wrocławiu
dolnośląskieWrocław ul. Weigla 5
- LokalizacjaWrocław, dolnośląskie
- Typ umowyUmowa o pracę, Umowa zlecenie
- WynagrodzenieNieujawnione wynagrodzenie
- Wymiar godzinowyCały lub część etatu
- Poziom kwalifikacjiSpecjalista, W trakcie specjalizacji, Bez specjalizacji
Ogłoszenie naboru na stanowisko – Ratownik medyczny
Wymagania w stosunku do kandydatów
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie w zakresie ratownictwa medycznego,
Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,odporność na stres.
Zakres obowiązków na podanym stanowisku
- realizacja ustalonego postępowania diagnostycznego i leczniczo-rehabilitacyjnego,
- dokumentowanie wykonanych zabiegów oraz wyników obserwacji zgodnie ze standardami obowiązującymi w Szpitalu,
- inne zadania wynikające z zakresu obowiązków.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- świadczenia socjalne, w tym: dofinansowanie wczasów, kolonii, karnetów sportowych dla pracowników i ich rodzin oraz system zapomóg,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Wymagane dokumenty
CV
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy przesyłać na adres: hr@4wsk.pl, w terminie do 30 sierpnia 2024 r. do godz. 12.00. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Informujemy, iż administratorem danych osobowych jest 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ z siedzibą we Wrocławiu, ul. Rudolfa Weigla 5, 50-981 Wrocław. Dane osobowe Kandydatów przetwarzane będą w celu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Kandydaci posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a podanie Szpitalowi danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych opisane są na stronie internetowej www.4wsk.pl w Zakładce RODO – Klauzula informacyjna nr V dla osób, z którymi 4.WSzKzP SPZOZ we Wrocławiu prowadzi proces rekrutacyjny, oraz w Dziale Kadr.